رکورد پله‌نوردی با رنجروور اسپورت PHEV!






رنجروور اسپورت PHEV که اخیراً معرفی شده ادعا می‌کند بدون از دست دادن توانایی‌های خود در سطوح سرسخت و خشن توانسته دوستی بیشتری با محیط‌زیست داشته باشد. برای اثبات این موضوع رنجروور به چین رفته تا با جاده اژدها و پله‌های بی‌شماری دست‌وپنجه نرم کند.


پیچ‌های جاده اژدها به کوهستان تیانمن می‌رسد و از ۹۹ پیچ چالش‌برانگیز تشکیل شده است. این جاده به مکانی با نام دروازه بهشت می‌رسد اما به منظور رسیدن به بهشت شما باید ۹۹۹ پله را با زاویه ۴۵ درجه‌ای بالا بروید.


راننده رزرو فرمول ۱ جگوار و برنده مسابقات لمانز آقای هو پین تانگ پشت فرمان رنجروور نشسته تا با استفاده از پیشرانه بنزینی انجینیوم و واحد الکتریکی به مصاف این چالش سخت برسد. خروجی مجموع این پیشرانه به ۳۹۸ اسب بخار و ۶۴۰ نیوتون متر گشتاور می‌رسد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن نیز در ۶٫۳ ثانیه ثبت می‌شود.


یکی از برجسته‌ترین سیستم‌های بکار رفته در این خودرو سیستم پاسخ به سطح است که عملکرد هر چرخ را بهینه می‌کند. این سیستم چهار چرخ محرک پیشرفته در صحراها، طوفان‌ها و… تست شده است. هو پین گفته است:

من فرمول E و فرمول ۱ را تجربه کرده و در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز نیز برنده شده‌ام اما این موضوع یکی از چالش‌برانگیزترین جدال‌هایی بوده که داشته‌ام. رنجروور اسپورت پلاگین هیبریدی عملکرد و فوق‌العاده‌ای داشته است.


رنجروور اسپورت PHEV P400e در محیط‌های دوستانه و در حالت تمام الکتریکی می‌تواند تا ۵۰ کیلومتر را با اتکا به نیروی الکتریسیته حرکت کند. با استفاده از شارژر نوع دوم می‌توان در ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه باتری‌ها را شارژ کرد.

نسخه پلاگین هیبریدی رنجروور اسپورت به عنوان بخشی از برنامه فیس لیفت این خودرو معرفی شده است.

[دانلود ویدئو]