خواب‌های جدید تِک آرت برای پورشه پانامرا



از نظر برخی افراد خرید یک خودروی گران‌قیمت و عدم نصب کیت بدنه پهن و گیرا و رینگ‌های بزرگ به مثابه سلاحی است که فشنگ ندارد! به عبارت دیگر، این‌گونه خودروها دیگر جذاب نخواهند بود.

 تِک آرت پورشه پانامرا
این پانامرا که در تصاویر می‌بینید کیت آئرو تِک آرت را با خود به همراه داشته که دارای جزئیات جدید در سپرهای جلو و عقب، اسپلیتر یکپارچه، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و بال بزرگ ثابت در بخش عقب است.

 تِک آرت پورشه پانامرا
تِک آرت GT استاندارد همچنین دارای رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی فرمول IV بوده هرچند این نمونه موجود از رینگ‌های ۲۲ اینچی دو رنگ فورجیاتو استفاده می‌کند که طراحی پیچیده‌تری دارد.

 تِک آرت پورشه پانامرا
برچسب‌های نصب شده روی شیشه جلو و شیشه‌های ستون C نشان می‌دهند که این خودرو با همکاری RDBL ساخته شده و باید گفت خودرو واقعاً گیراتر از پانامرای استاندارد نشان می‌دهد.

اگرچه تصویری از کابین موجود نیست اما می‌دانیم که تِک آرت آپشن های چرم و آلکانترای چشمگیر و همچنین سطوح کربنی را ارائه می‌کند. همچنین برای آن‌هایی که تجربه اسپورت مانند بیشتری را ترجیح می‌دهند، غربیلک فرمان تِک آرت تایپ ۷ نیز در دسترس می‌باشد.

 تِک آرت پورشه پانامرا
در کل کیت تِک آرت GT باعث شده پورشه پانامرا ۲۰۱۷ حدود ۸۰ میلی‌متر پهن‌تر باشد که اگرچه خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد اما قطعاً از تمام زوایا قابل‌توجه به نظر می‌رسد.