قیمت و مشخصات کیا سلتوس جدید

سلتوس ۲۰۲۱ عضو جدید شاسی بلندهای کیا بوده و هم‌اکنون اطلاعاتی درباره قیمت و تریم های آن منتشر شده است. کیا گفته بود قیمت این شاسی‌بلند کامپکت از زیر ۲۲ هزار دلار شروع خواهد شد و اگر اطلاعات منتشر شده صحیح باشد کیا کمی قول خود را زیر پا گذاشته است. البته اگر هزینه‌های تحویل را حساب نکنید قیمت سلتوس جدید نزدیک به قول این خودروساز خواهد بود.

کیا سلتوس

بنا بر شنیده‌ها قیمت سلتوس LX از ۲۱۹۹۰ دلار شروع می‌شود. سلتوس LX مدل پایه این خانواده بوده ولی خب از سیستم چهار چرخ محرک و لیست بلندبالایی از تجهیزات سود می‌برد که شامل مواردی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی، کروز کنترل، اندروید اتو، اپل کارپلی و دوربین دنده‌عقب می‌باشد. با همین مبلغ می‌توانید مدل سلتوس S دیفرانسیل جلو را نیز انتخاب کنید. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۴۶ اسب بخاری به‌صورت استاندارد در سلتوس بکار رفته و با گیربکس IVT کیا همکاری می‌کند.

قیمت (دلار)

مدل
۲۱۹۹۰

LX AWD

۲۱۹۹۰

S FWD
۲۳۴۹۰

S AWD

۲۵۲۹۰

EX AWD
۲۵۴۹۰

S 1.6L Turbo

۲۷۸۹۰

SX 1.6L Turbo

 

اما قیمت مدل فول SX AWD از ۲۷۸۹۰ دلار آغاز می‌شود. در اطلاعات منتشر شده اشاره‌ای به تجهیزات استاندارد این مدل پرچم‌دار نشده اما می‌دانیم که در دل آن پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربوی ۱۷۵ اسب بخاری قرار گرفته است. سلتوس S هم با این پیشرانه در دسترس بوده و قیمت پایه ۲۵۴۹۰ دلاری دارد. دیگر مدل این خانواده هم سلتوس EX AWD است که از پیشرانه ۲ لیتری استفاده کرده و قیمت ۲۵۲۹۰ دلاری دارد.

البته قیمت‌هایی که ذکر شد شامل هزینه تحویل ۱۱۲۰ دلاری نیست. در این صورت ارزان‌ترین نسخه سلتوس قیمت ۲۳۱۱۰ دلاری خواهد داشت. این قیمتی بالا برای کیاست زیرا اکثر رقبا قیمت پایین‌تری دارند. البته رقبای چهار چرخ محرک قیمتی نزدیک به کیا دارند. در جدول زیر هم می‌توانید قیمت برخی از رقبای سلتوس را مشاهده کنید. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های تحویل نیستند.

قیمت (دلار)

نام خودرو
۱۷۳۵۰

هیوندای Venue SE FWD

۱۸۸۷۰

نیسان کیکس S FWD
۱۹۹۹۵/۲۱۵۹۰

فورد اکو اسپورت S FWD/AWD

۲۰۳۰۰/۲۱۷۰۰

هیوندای کنا SE FWD/AWD
۲۰۳۹۰/۲۱۷۹۰

مزدا CX-3 اسپورت FWD/AWD

۲۱۹۹۰

کیا سلتوس S FWD/AWD
۲۰۸۲۰/۲۲۳۲۰

هوندا HR-V LX FWD/AWD

۲۲۴۷۰/۲۳۷۷۵

جیپ رنگید اسپورت FWD/AWD

کیا سلتوس

گفته می‌شود کیا سلتوس در ماه فوریه وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

شرایط فروش فوری و اقساطی کوییک آر اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس طرح فروش فوری و اقساطی کوییک آر (Quik-R) مشتریان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ یکم بهمن ۱۳۹۸، از طریق سایت رسمی سایپا اقدام به خرید کوییک آر نمایند. در این طرح، کوییک آر با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه می شود و قیمت مصوب آن نیز ۶۸ میلیون و ۳۲۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

با توجه به سیاست های تنظیم بازار و حذف دلالان از چرخه عرضه مستقیم، ۳ میلیون تومان بهای کلی به صورت اقساط یک ساله (۳ چک ۴ ماهه) در نظر گرفته شده و مشتریان باید با در نظرگیری قوانین جدید فروش خودرو، اقدام به خرید کوییک آر نمایند.

با توجه به ترکیب رنگ های کوییک آر، مشتریان می توانند به صورت پیش فرض چهار طرح را انتخاب نمایند. کوییک آر از چند هفته قبل به خط تولید پارس خودرو پیوسته و در تهران تولید می شود. این خودرو نسبت به کوییک دنده ای به رینگ های آلومینیومی، بدنه و تریم داخلی دو رنگ و همچنین طرح جدید صندلی ها مجهز است.

 

 

معرفی خودروهایی که حداقل ۱۵ سال در اختیار مالکان باقی می‌مانند

از آنجایی که قیمت خودروهای جدید روز به روز در حال افزایش است بنابراین جای تعجبی ندارد که برخی افراد مدت بیشتری خودروی کنونی خود را نگه دارند.

iSeeCars به دنبال فهمیدن این موضوع بوده که کدام خودروها حداقل ۱۵ سال در دست مالکان می‌مانند؛ بنابراین این وب‌سایت بیش از ۳۵۰ هزار خودروی مدل ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۴ را بررسی کرده است. البته این بررسی شامل محصولاتی که دیگر تولید نمی‌شوند نیست.

نتایج به دست آمده واقعاً سورپرایز کننده است زیرا ۱۵ خودروی اول لیست که حداقل ۱۵ سال توسط مالکان نگهداری می‌شوند همگی تولید خودروسازان ژاپنی می‌باشند. احتمال اینکه مالکان تویوتا هایلندر این خودرو را حداقل ۱۵ سال نگه دارند ۱۸٫۳ درصد می‌باشد. بد نیست بدانید میزان متوسط نگهداری یک خودرو در بازه زمانی ۱۵ ساله ۷٫۷ درصد مالکان بوده است.

تویوتا همچنین رده دوم را هم به خود اختصاص داده زیرا ۱۵٫۵ درصد مالکان مینی ون سی نا این خودرو را حداقل ۱۵ سال نگه می‌دارند. خودروهای بعدی هم به ترتیب تویوتا تاکوما (۱۴٫۵ درصد مالکان)، تویوتا توندرا (۱۴٫۲ مالکان) و سوبارو فارستر (۱۲٫۸ درصد مالکان) می‌باشند.

این لیست محصولات زیادی از تویوتا را در خود جای داده و این موضوع خیلی جای تعجبی ندارد زیرا ۱۲٫۷ درصد از مالکان محصولات تویوتا خودروهای خود را به مدت ۱۵ سال یا بیشتر نگه می‌دارند. پس از تویوتا هم خودروسازانی همچون سوبارو (۱۱ درصد)، هوندا (۱۰٫۶ درصد)، هیوندای (۸٫۳ درصد) و مزدا (۷٫۵ درصد) قرار دارند. تنها برندهای آمریکایی حاضر در بین ۱۰ خودروساز اول جدول جی ام سی و شورولت هستند که ۷٫۱ و ۶٫۹ درصد مالکان محصولات این خودروسازان اقدام به نگهداری حداقل ۱۵ ساله از خودروهای خود می‌کنند.

اما وقتی وارد جزئیات شویم خواهیم دید که تویوتا هایلندر بین کراس اوورها بیشترین میزان علاقه را داشته و ۱۸٫۳ درصد مالکان آن را به مدت حداقل ۱۵ سال نگه می‌دارند. پس از هایلندر هم سوبارو فارستر (۱۲٫۸ درصد)، تویوتا راو ۴ (۱۲٫۷ درصد)، هوندا پایلوت (۱۲٫۶ درصد) و هوندا CR-V (12.4 درصد) قرار می‌گیرند. از نظر پیکاپ ها نیز تویوتا تاکوما (۱۴٫۵ درصد)، تویوتا توندرا (۱۴٫۲ درصد)، شورولت کلرادو (۱۰٫۳ درصد)، نیسان تایتان (۹٫۵ درصد) و نیسان فرونتیر (۹٫۳ درصد) رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

اما در بخش خودروهای اسپورت این آئودی S4 است که ۷٫۹ درصد از مالکانش به مدت ۱۵ سال یا بیشتر خودروی خود را نگه می‌دارند. پس از آئودی هم خودروهای مزدا MX-5 میاتا (۷٫۷ درصد)، شورولت کامارو (۷٫۱ درصد)، ب ام و Z4 (7 درصد) و ب ام و M5 (6.9 درصد) قرار دارند.

در بخش خودروهای لوکس نیز آکورا MDX رتبه اول را به خود اختصاص داده و ۸٫۴ درصد از مالکان آن خودروی خود را حداقل ۱۵ سال نگه می‌دارند. رتبه‌های بعدی به ب ام و سری ۳ (۸٫۲ درصد)، لکسس IS 300 (8 درصد)، آئودی S4 (7.9 درصد) و مرسدس C کلاس (۷٫۲ درصد) تعلق دارد.

اما چه چیزی باعث می‌شود مالکان خودروهای ژاپنی آن‌ها را تا این مدت زیاد نگهداری کنند؟ مدیرعامل iSeeCars می‌گوید بخش اعظم این کار به خاطر قابلیت اطمینان و دوام بالای خودروهای ژاپنی است. او می‌گوید:

مالکان خودروهایی که هنوز هم قابل‌اعتماد بوده و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات پایین داشته باشند تمایل بیشتری به نگهداری از خودروی خود خواهند داشت.

محبوب‌ترین رنگ خودروها در سال ۲۰۱۹

رنگ حدود ۲۲ درصد از خودروهای صفرکیلومتر فروخته شده در سال ۲۰۱۹ “خاکستری” بوده که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش ۱٫۶ درصدی را نشان می‌دهد. دومین رنگ محبوب برای خودروها رنگ مشکی بوده و رنگ سفید نیز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این آمار را انجمن خودروسازان و واردکنندگان SMMT منتشر کرده است.

نتایج مطالعه SMMT نشان می‌دهد که رنگ زرد دوباره احیا شده و دهمین رنگ محبوب برای خودروهای جدید بوده است. رنگ زرد قبلاً در خودروهای مشهور فیلم‌ها بکار رفته که از جمله آن‌ها می‌توان به بامبل بی فیلم تبدیل شوندگان اشاره کرد.

البته حتی حضور چنین رنگی در فیلم‌های مشهور نیز کمکی به همه‌گیر شدن آن نکرده و مطالعه‌ی سال پیش نشان داده که رنگ زرد کمترین جذابیت را برای خودروها داشته به‌گونه‌ای که تنها ۲ درصد خودروهای فروخته شده از نوع زرد رنگ بوده‌اند. همچنین نظرسنجی وب‌سایت CarWow نشان داده که ۵۸ درصد کاربران اصلاً به خرید خودروی زرد رنگ فکر هم نمی‌کنند.

اگرچه رنگ خاکستری در سال ۲۰۱۹ بالاترین محبوبیت را داشته اما نتایج نظرسنجی CarWow نشان داده خاکستری یکی از رنگ‌ها با کمترین میزان جذابیت برای بریتانیایی‌ها بوده و تنها ۳ درصد آن‌ها گفته‌اند به خرید خودرویی خاکستری‌رنگ علاقه دارند.

ظاهراً دلیل خریداران برای انتخاب رنگ خاکستری فروش بهتر خودرو در سال‌های بعدی نسبت به رنگ‌های روشن‌تر بوده است. همچنین رنگ خاکستری محبوبیت زیادی در صنعت مد و طراحی داخل خانه‌ها به دست آورده است. البته داده‌ها نشان می‌دهد رانندگان لندنی به‌طور متوسط ۵۰۱ پوند بیشتر برای خرید خودرویی با رنگ خاکستری صرف کرده‌اند.

SMMT می‌گوید رنگ‌های مشکی و سفید دومین و سومین رنگ‌های پرطرفدار سال ۲۰۱۹ بوده‌اند. این رنگ‌ها به همراه رنگ‌های قرمز و آبی معمولاً بین ۵ رنگ محبوب خودروها دیده می‌شوند. البته نظرسنجی CarWow نشان داده ۳۶ و ۲۴ درصد بریتانیایی‌ها علاقه‌ای به خودروهایی با رنگ‌های سفید و مشکی ندارند.

اما در لیست زیر می‌توانید رنگ‌هایی را که کمترین جذابیت برای بریتانیایی‌ها دارند را مشاهده کنید:

  • زرد (۵۸ درصد افراد اصلاً این رنگ را در نظر نمی‌گیرند)
  • بنفش (۵۲ درصد)
  • سفید (۳۶ درصد)
  • قرمز (۳۱ درصد)
  • مشکی (۲۴ درصد)
  • نقره‌ای (۱۸ درصد)

حمایت دولت به هموار کردن مسیر برای قطعه سازان یک ضرورت است

به گزارش اقتصادآنلاین، بیگلری در حاشیه بازدید از شرکت قطعه سازی کروز گفت: در گذشته صنعت قطعه سازی وابستگی بسیاری به کشورهای خارجی داشت که در حال حاضر با رسیدن به خودکفایی در قطعه سازی کروز، این میزان وابستگی کاهش یافته است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: کروز از سال ۶۱ شروع به فعالیت کرده است و امروز بیش از ۱۲هزار نفر در این مجموعه شاغل هستند و با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، شرکت قطعه سازی کروز همچنان پویا و فعال مسیر تولید و داخلی سازی قطعات را پیش گرفته است که خود امر جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به دستاوردهای کروز اظهار کرد: تکنولوژی در قطعات تولیدی کروز به قدری است که می‌تواند با دیگر کشورها در این زمینه رقابت کند و جوانان ایرانی در این بنگاه اقتصادی توانستند قابلیت‌های خودشان را نشان دهند، همچنین از کارگران تا مدیران در این مجموعه قطعه سازی به صورت فعال تلاش می‌کنند و این امر موجب افتخار است و امیدواریم بتوانیم در همه حوزه‌های تولیدی و صنعتی شاهد سربلندی کشور عزیزمان باشیم.

بیگلری در خصوص حمایت مجلس از صنعت قطعه سازی نیز خاطرنشان کرد: حمایت مجلس از همه تولید کنندگان و قطعه سازان یک ضرورت است؛ همانطور که رهبر عالی قدر انقلاب نیز بر این حمایت از تولید ملی تاکید دارند؛ بطورکلی اگر قطعه ساز نباشد، خودرو ساز نیست؛ چرا قطعه سازی زیربنای خودروسازی است و از این رو مجلس به عنوان قوه قانون گذاری مسیر فعالیت و توسعه بخش تولید و صنعت را باید به بهترین شکل هموار کند.

فروش خودروهای برقی در اسپانیا رکورد زد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

به نظر می رسد که شهروندان اروپایی بیش از پیش به سمت و سوی خریداری و استفاده از خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی روی آورده اند، چراکه بر اساس تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs، میزان فروش خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست در بازار اسپانیا یک رکورد جدید را در سال ۲۰۱۹ میلادی برای خود به ثبت رسانده است.

اسپانیا همواره یکی از بازارهای پرفروش خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی به شمار می رفت که در سال گذشته نیز شاهد یک رشد و افزایش قابل توجه در استقبال از این وسائل نقلیه بوده است.

بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده، ۱۷ هزار و ۸۵۲ دستگاه خودروی برقی در بازار اسپانیا به فروش رفته که نسبت به سال ۲۰۱۸ میلادی، ۵۳ درصد رشد یافته است.  

گفته می شود سهم خودروهای برقی در بازار اسپانیا با عبور از مرز یک درصد، بر روی عدد ۱.۴ درصد ایستاده است. کارشناسان بر این باورند که در سال ۲۰۲۰ میلادی این رقم از ۲ درصد نیز گذر خواهد کرد.

بیشتر فروش خودروهای پاک به دسته بندی تمام الکتریکی (با سهم ۵۸ درصد از بازار این کشور) تعلق دارد که نسبت به خودروهای پلاگین هیبریدی بسیار بیشتر بوده و یک رشد ۷۰ درصدی سالانه را برای خود به ثبت رسانده است.  

اسپانیا نیز یکی دیگر از کشورهایی است که استقبال بی نظیری از خودروی تمامی الکتریکی و آمریکایی تسلا مدل ۳ شده است؛ به گونه ای که این محصول در سال ۲۰۱۹ میلادی یک هزار و ۶۸۸ دستگاه در اسپانیا فروخته و سهم خود را به ۹.۵ درصد رسانده است.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

تولید روزانه هایما تا بهمن به ۸۰دستگاه می‌رسد

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: از یک ماه گذشته هدف‌ افزایش تولید هایما اس ۵ و ۷ در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر تعهدات هایما اس۵ به روز بوده و تمامی تعهدات معوق هایما اس۷ تا اواسط شهریور ماه سال آینده اجرا و به روز خواهد شد.

بیژن زاهدی فر افزود: هم اکنون روزانه ۶۰ دستگاه هایما در این شرکت تولید می شود اما از بهمن‌ماه این رقم به ۸۰  دستگاه در روز خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر تولید و عرضه هایما اس ۵ به روز است و هیچ تاخیری در تولید و عرضه  به مشتریان نداریم.

تولید بی‌ام‌و i۸ متوقف می‌شود

سپتامبر سال گذشته بود که این خودروساز نسخه لیمیتد خودروهای بی‌ام‌و i۸ و i۸ Roadster را به مرحله تولید رساند و اعلام کرد که به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد و مشتریان قادر خواهند بود در صورت تمایل آن را خریداری و استفاده کنند.

بر اساس وب سایت اتوکار، تصمیم بی‌ام‌و درحالی اتخاذ شده است که نزدیک به ۶ سال از تولید نسخه اولیه آن می‌گذرد.

البته بر اساس گفته‌های سخنگوی بی‌ام‌و در انگلستان، هنوز تاریخ دقیقی برای توقف تولید این خودرو اعلام نشده است.

فروش نزدیک به ۵ هزار دستگاهی لامبورگینی اوروس در سال ۲۰۱۹

ساخت اوروس سرمایه‌گذاری بسیار مطمئنی برای لامبورگینی بوده است زیرا به لطف این خودرو فروش کلی این شرکت در سال ۲۰۱۹ به ۸,۲۰۵ دستگاه رسیده است که ۴۳ درصد رشد را نسبت به سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد. لامبورگینی بیش از نیمی از این فروش را مدیون اوروس بوده است زیرا این ماشین در سال ۲۰۱۹ فروشی برابر با ۴,۶۹۶ دستگاه داشته که ۶۱ درصد از کل فروش لامبورگینی را تشکیل می‌دهد. این اولین سال حضور کامل اوروس در بازار بوده است زیرا اوروس از فوریهٔ سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و تا پایان سال ۲۰۱۸ فروشی برابر با ۱,۷۶۱ دستگاه داشت.

اما از اوروس که بگذریم، لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ تعداد ۲,۱۳۹ دستگاه اوراکان و ۱,۱۰۴ دستگاه اونتادور را هم به فروش رسانده است. در سال ۲۰۱۹ فروش این شرکت در همهٔ مناطق افزایش داشته و ۱۶۵ نمایندگی در ۵۱ کشور بازخورد مثبتی را گزارش کرده‌اند. ایالات‌متحده با فروش ۲,۳۷۴ دستگاه همچنان بزرگ‌ترین بازار لامبورگینی محسوب می‌شود و بعد از آن‌هم چین با ۷۷۰ دستگاه، بریتانیا با ۶۵۸ دستگاه و ژاپن با ۶۴۱ دستگاه قرار دارند. آلمان با ۵۶۲ دستگاه، خاورمیانه با ۳۸۷ دستگاه، کانادا با ۳۷۶ دستگاه و ایتالیا با ۳۷۰ دستگاه هم دیگر بازارهای بزرگ لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ بوده‌اند.

مدیرعامل لامبورگینی «استفانو دومنیکالی» در رابطه با فروش این شرکت در سال ۲۰۱۹ می‌گوید:

سال ۲۰۱۹ موفق‌ترین سال در تاریخ ما بود. ما افزایش فروش قابل‌توجه دیگری داشتیم و ظرف تنها دو سال به بیش از دو برابر فروش خود رسیده‌ایم. این موفقیتی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. این به‌وضوح قدرت برند، کیفیت، پایداری محصولات و استراتژی تجاری ما را نشان می‌دهد. سوپر اس‌یووی اوروس تقریباً ۵ هزار دستگاه فروش داشته یعنی عددی که به کل فروش ما در سال ۲۰۱۸ نزدیک است. سوپراسپرت‌های V10 و V12 ما نیز با فناوری‌های جدید موفقیت خود در بازار را حفظ کرده‌اند

اختلاف ۲۰میلیونی "کوییک آر" از کارخانه تا بازار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تحویل کوییک آر به خریداران از هفته گذشته آغاز شده است این خودرو که با قیمت قطعی حدود ۶۹ میلیون تومان به دست خریداران رسیده این روزها با رقم های بسیار بالاتر در بازار آزاد عرضه می شود.

مالکان کوییک آر این خودرو را با حاشیه سود حدودا ۲۰ میلیون تومانی با قیمت هایی بین ۸۷ تا ۹۰ میلیون تومانی در سایت های خرید و فروش خودرو عرضه کرده اند.

کوییک آر نه تنها در بحث ترکیب رنگ و نوع رینگ با کوییک دنده ای تفاوت است بلکه از نظر کیفیت هم با توجه به پتانسیل موجود در‌ پارس خودرو و همچنین سختگیری‌های این شرکت در مباحث کیفیت، نمرات منفی بسیار کمتری نسبت به کوییک معمولی دارد و از این حیث توانسته با کیفیت بالاتری تولید و تحویل مشتریان شود.

به نظر می‌رسد این اختلاف قیمت بازار و کارخانه بعد از ورود کوییک آر به خط تولید پارس خودرو و پیشینه این خودروساز در تولید محصولات باکیفیت بوجود آمده است.

کوییک آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می ‌شود.

آگهی خودرو، قیمت خودرو، اخبار و بررسی خودرو